kini aktif bersama...


assalammualaikom.. lama jugak x update kat blogger ni.. hurm habis berhapuk diari aku ni.. shuhhhh habuk.. tujuaan aku update arini sebab nak bagi tahu blogger yang aku suda ada tiga orang anak buah.. maaf la lama  x update pasal yg kedua .. tup2 da tiga.. yela lama x online.. kalau aku online pn hanya untuk mencari maklumat tentang asmnt aku.. ok back to our story.. kini aku sudah mempunya tiga orang anak buah yang comel belaka.. sebelum ni aku update tntng ni anak buah aku yang pertama kini dia telah pon besar da pandai cakap pon.. tapi hujung perkataan je yg boleh di sebut nye.. anak buah ku yang kedua nama nye muhammad bin azly.. ringkas tapi penuh bermakna.. dan yang terakhir ada la EFA huhu sory la mak bapak dia x penah bagi  tahu nama penuh dia... okey la nak masuk magrib ni.. so sampai sini dulu aku menulis.. aku akan update gambar anak buah aku.. tgu okey salam....







No comments:

Post a Comment