kenapa ayah tinggal kan kami!!



mungkin benar kata orang.. muka yang ceria tak bermakna dia sedang gembira.. itu lah aku selalu tunjuk kan.. selama ini cuma ALLAH dan diari di hpn je aku lepas.. kini diari online yang aku cari.. secara jujur nya aku cemburu apabila melihat kawan2 aku yg masih dapat kasih sayang seorang ibubapa.. tapi aku.. hanya sekadar adik beradik sahaja aku dapat rasa..namun masih bersyukur kpd NYA.. masih  bermain2 di fikiran aku dan pilu rasa apabila ibu(mak angkat) cerita perkara yang berlaku.. 6 hari selepas kelahiran, aku di beri kpd org lain kerana mak xdapat menjaga aku kerana kemiskinan dari segi kewangan.. bukan aku sja tapi akak tiha jugak yang di ambil org di dalam buaian, semasa di jaga abg ngah di rumah... kenapa ayah mesti tinggal kan mak?? apa salah mak?? apa salah kami adik beradik?? kenapa ayah x bertanggung jawab sebagai pemimpin? kenapa? kenapa? kenapa?? namun aku masih bersyukur kami sekeluarga bahagia tanpa ayah(mohamad ali bin mihat).. 







No comments:

Post a Comment